Кращого ніж Ложе, для сну бути не може
Loge logo

Гарантія на меблі, гарантійні випадки та повернення товару.

Усі товари придбанні у нашому інтернет- магазині мають гарантію від виробника.

На меблі надається гарантія від 12 місяців. Підтвердженням гарантії виробника є гарантійний талон.

При отриманні товару покупець повинен перевірити цілісність упаковки.

У випадку пошкодження упаковки перевірити наявність у сіх комплектуючих.  Особливо цілісність крихких елементів (скла, дзеркал) та кількість фурнітури. Наявності гарантійного талону виробника.

У разі самостійного збирання меблів перевірити усі комплектуючі на наявність браку (подряпин, відколів, тріщин). Якщо Ви помітили присутній брак на деталях чи меблях, збирання потрібно зупинити, оскільки деталі меблів зі слідами збирання поверненню та обміну не підлягають.

Якщо ж Ви встановили браковану деталь то гарантія на неї автоматично анульовується. Тому просимо Вас при самостійному збиранні меблів бути в край уважними та звертати увагу на усі недоліки у разі їх присутності.

Дуже важливо зберігати фабричну упаковку в продовж гарантійного строку. Тому що заміна бракованої продукції проводиться лише за умови наявності упаковки виробника.

Також просимо Вас зберігати товарний чек, маркувальний лист на упаковці та усі супровідні документи на продукцію до закінчення гарантійного строку.

Якщо ж Ви виявили брак продукції котру Ви придбали, відразу ж повідомте у відділ рекламації (телефони та контакти вказані в товарному чеку).

У разі втрати товарного чеку, оригінальної упаковки , супровідних документів претензії щодо гарантії не приймаються. Так як Ви втрачаєте можливість офіційно підтвердити виробника продукції та покупку даного товару у нас.

Гарантійні випадки котрі виникли в результаті неправильної експлуатації, самостійної доставки та підйому товару, самостійної невірної збірки усуваються за рахунок покупця.

Такими випадками можуть бути:

якщо встановлення і ремонт меблів здійснювались покупцем самостійно;

порушення правил та умов експлуатації меблів;

пошкодження меблів  в результаті вогню, зіпсовані  домашніми тваринами, а також присутні ознаками недбалої поведінки з товаром;

змінена конструкція виробу або його комплектуючих;

присутні дефекти, за які було повідомлено покупця до продажу та за що покупець отримав знижку, а також дефекти, згідно яких товар уже продавався за зниженою ціною;

закінчення гарантійного терміну.


Повернення товару.

Згідно чинного законодавства України покупець має право на протязі 14 днів обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар (меблі), якщо товар не підходить по дизайну, формою, кольором або розміром, а також по іншим причинам якщо товар Вас не влаштовує та не може бути використаний.

Обмін товару (меблів) або повернення вартості можливий лише за таких умов, якщо: не пошкоджена упаковка; наявний товарний чек, виданий покупцю разом з товаром, товар не використовувався, не збирався (монтаж); не зіпсований товарний вигляд та споживчі властивості, присутні фабричні ярлики.

 Розрахунок з покупцем виконується виходячи із вартості товару на момент покупки товару.

У випадку неможливості повернути гроші в день повернення товару - гроші повертаються згідно домовленості сторін, але не пізніше ніж через  7 днів.

Вам буде відмовлено в заміні товару на новий (поверненню коштів) якщо: з моменту покупки товару, який підлягає обміну чи поверненню, минуло більше 14 днів; товар не є новим, тобто був зібраний; при перевірці якості продукту були виявлені ознаки стороннього втручання (збірка, спроба монтажу, відсутність або пошкодження оригінальної упаковки).